dilluns, 16 de febrer del 2009

Blog d'or





Estic afalagada, la Gemma m'ha enviat una manyaga. Ella que em deixa entrar a casa seva quan m'hi presento sense avisar, i sempre em té un café i unes pastes fetes per ella a punt, que m'ha introduït en aquest món dels blogs i amb la que anem descobrint blogs nous, webs i d'altres llocs on trobar recursos educatius. La manyaga li hauria d'enviar jo a ella, però com que no quedaria gaire bé miraré de passar-le a altres quatre dones:
Sylvia de Esas pequeñas cosas a la que he admirat des de fa molt i a la que he copiat moltes activitats.
Azucena de Amigos Homeschoolers per la seva feina de divulgació de l'opció de no escolaritzar a diferents forums de la xarxa.
Violeta de Atraviesa el espejo pels seus savis consells en públic i en privat.
Judit de doula companya de formació, amiga enyorada i marassa d'Unax i Tristany.

Hem de teixir xarxes de suport entre dones.

2 comentaris:

gemma ha dit...

Nena, moltes gràcies. De fet amb les teves amables paraules ja me l'has tornat.

A mi m'agrada molt que vingueu, xerrar i tot això.

Petons.

Sylvia ha dit...

Moltes moltísimes gràcies!!

Espero que ens poguem veure aviat!!

Per cert, missatge per al Jan-M'encanten els teus cuadres!!

Petons