dimarts, 3 de febrer del 2009

No en tenen prou amb l'horari escolar

Estic indignada, avui la meva filla, fa primer d'Eso, quan ha arribat a casa gairebé a 2/4 de 9 del vespre (és l'únic dia que fa una extraescolar: ceràmica) , ens ha dit que no podia sopar de moment ja que s'havia de conectar a internet donçs tenia un exàmen. Ens l'hem mirada amb cara de no entendre res, pensant que s'havia de preparar un examen per l'endemà, però no, estaven tots els alumnes de primer convocats entre 2/9 i s/4 de 10 del vespre per fer un examen que duraria segons els hi ha dit el mestre uns 20 minuts. O sigui que avui hem sopat tots junts excepte ella, ja que havia de fer un examen a dos quarts de nou de la nit.
Evidentment hem de parlar amb el mestre, perque no entenc a que treu cap que després de passar el munt d'hores que passen a l'institut encara hagin de fer els examens via internet i fora d'horaris d'escola i a la nit.
No entenc res, el que tinc clar és que és l'últim exàmen que fa d'aquestes característiques, ja gasten prou hores a l'institut desde 2/4 de 8 del matí fins 2/4 de 6 de la tarda per a sobre fer això, i a aquestes hores del dia, quan ja estan esgotats fisicament i intelectual.

2 comentaris:

Helena ha dit...

Què fort!
No havia sentit mai una cosa així. Em sembla increïble!

gemma ha dit...

Jo també m'he quedat amb la boca oberta. És que sembla impossible!!
Estan sonats o què? Jo crec que també em plantaria, es una passada.